Donnerstag, 13. Mai 2010

mobahese ba navidi

۳ اردیبهشت ۱۳۸۹

برای نوشتن نطر خود اینجا را کلیک کنید اظهار نظر خوانندگان

2010-05-13 تاریخ
رستم نام
ایمیل
تیتر مقاله

این اقای نویدی هم یک رستم دستانی است طبق گفته خودش شغل اش رانندگی تاکسی است گهگاهی اختراعاتی را به ثبت می رساند یکه و تنها با کنسرنهای بزرگ اروپای مبارزه می کند شاعر و فیلسوف هم تشریف دارند به تازگی تزهای تاریخی هم ارایه می دهند و طبق کشف ایشان ازربایجان متعلق به کردهاست و از همه مهمتر اقای توکلی را فرستاده به مرخصی هاوای و یک تنه مسئولیت جواد اسدی و بابایادگار و مزدک را به عهده گرفته واعلان جنگ علیه ازربایجان نموده است زنده باد رستم دستان و رخش اش ( بنز اش)

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
استاجلو فریدنی نام
ایمیل
تیتر مقاله

جایگاه زبان تركی و بررسی آن در مقایسه با سایر زبانها: قسمت دوم >>>زبان تركی را شاهكار زبان معرفی كرده اند كه برای ساخت آن از فرمولهای بسیار پیچیده ای استفاده شده است. خانم "نیكیتا هایدن" متخصص و زبان شناس مشهور آلمانی در موسسه ی اروپایی ((یورو توم)) گفته است: " انسان در آن زمان قادر به تولید این زبان نبوده و موجودات فضایی این زبانم را خلق كرده و یا خداوند به پیامبران خود عالیترین كلام ارتباطی را داده است. هم اینك زبان تركی در بیشتر پروژه های بین المللی جا باز كرده است. به مطالب زیر كه برگرفته از مجله ی New science چاپ آمریكا و مجله ی International Languages چاپ آلمان است، توجه نمایید:

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
صبا نام
ایمیل
خاطرات زندان تیف قسمت 13 تیتر مقاله

سالهاست که رژیم میخواهد بداند مسعود کجاست همه جا هست هر جا که پرچم انقلاب بر افراشته است در دانشگاه کارخانه وهر کوی و برزن همانجا است اخوندها اعضای خانواده اوراترورو تیربارن کردند تااو تسلیم شود امریکائی ها وانگلیسی ها اربابان اخوندهااشرف رابمب باران کردند تا نابودشان کنندفرانسوی ها هم پیمانان اخوندها دستگیرشان کردند تا مسعود تسلیم شود انها که برای امریکائیهاو اعضای شورای امنیت شام چلوکباب وشراب وخاویار با مخلفات میبرنداما در تهرانخامنه ای سرش را در برف میکند وپایش در هواست ایران دیدبان چادر روی سرخامنه ای شیره ای میکشند تااورا نبینند خامنه ای دارد کفش اعضای شورای امنیت را لیس میزنداین هم اقتدار نظام دایناسورها

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
yenilik نام
ایمیل
تیتر مقاله

آقای نویدی تاریخ یونان با تمام قهرمانان، ریاضی دانان، دانشمندان، فیلسوفان.... این ملت را در قرن ۲۱ شرمنده کرده و دیگر قادر به بالا بردن اعتماد ملی‌ این ملت نیست و یونان امروز تبدیل به جامعه‌ای سرخورده شده، لطفا هر چه زودتر برای یونان نیز یک تاریخ درست حسابی‌ جدید بنویسید که نیروی سحرانگیز ان این ملت شکست خرده را انرژی تازه ببخشد. لطفا هر چه زودتر اقدام کنید که اردوغان این دست نبشته را با ۱۰ وزیر کابینه که در راه یونان است به آنان تحویل دهد.

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
استاجلو فریدنی نام
ایمیل
تیتر مقاله

جایگاه زبان تركی و بررسی آن در مقایسه با سایر زبانها:: كلیه ی اطلاعات زیراز موسسه ی ائی. ام. تی و آ. ام. تی كه در اروپا و آمریكا واقع شده و تحت مدیریت برجسته ترین زبان شناسان اداره می شود، گرفته شده است و همه ساله گزارشهای زیادی را درباره ی زبانها منتشر می كنند و كلیه ی استانداردهای زبان شناسی از این ادارات كه دولتی هستند،اعلام می شود. به اطلاعات استخراجی از این موسسات توجه كنید

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
سعید نام
ایمیل
چراغ سبز موسوی به سکولارها تیتر مقاله

این امکان برایم وجود دارد که اصلا قید ایرانی بودن خودم را بزنم و در کشوری که هستم با آرامش خیال به تتمه زندگیم ادامه بدهم. و یا اینکه به دنبال این همه سازمان و نفرات مدعی رهبری بگردم تا در حد درک و فهم خودم یکی از آنها را برای بدوش کشیدن مسؤلیت این جنبش در نظر بگیرم. با اینکه هیچ عامل دلبستگی در ایران را ندارم بازهم معتاد این سرزمین میباشم و در تمام لحظات زندگیم دلم در تب و تابش میجوشد. لذا تصمیم گرفتم تا به سهم خودم حد اکثر تلاشم را برای انتخاب فردی مناسب برای در دست گرفتن سکان کشتی این کشور متلاطم بنمایم. علیرغم اینکه به خدا و هیچ دین و آیینی معتقد و پایبند نمیباشم دل به میرحسین موسوی بستم و لاغیر:

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
آراز نام
ایمیل
تیتر مقاله

آقای :نویدی بحث ما دوتا جدی است و استدعا میکنم جدی بودن خود را به کابران با ارزش این سایت نشان دهید. اگر در نوشته تان در باره هرودوت وماد ها معلومات غیر واقعی در اختیار کاربران گذاشته اید, جدی بودن تمامی نوشته هایتان زیر سئوال میرود.

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
Günay نام
ایمیل
تیتر مقاله

جناب آقای کیومرث نویدی وقتی‌ با زبان هرودوت با آن وسعت تاریخ را جعل می‌کنید،الزامیست که در جواب سوال آقای ارز جواب قانع کننده داده،نه‌ اینکه ایشان را به تفرقه افکنی متهم بکنید.

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
کیومرث نویدی نام
ایمیل
تیتر مقاله

دیاکونوس نیست آقای آزار دیاکونوف است. به قسمت نقل‌قول‌هایش از هرودوت و نیز تاربخ ابران باستان همین قسمت مراجعه فرمائید. من هم آکادمیکر نیستم. شما هستید مبارک است: لطفا تبریز را.. ای بابا! خوب روشن است: تشکیل شده‌است از ت، ب، ر،ی،ز که همه علاماتی شناخته شده در الفبای ترکی‌اند. نیست اینطور. سر به سرم نگذارید آقا! وگرنه به جرم حمله ...ای، به ناچار، فله‌ای کار خواهم کرد.

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
استاجلو فریدنی نام
ایمیل
تیتر مقاله

مشاهير آزربايجان -رضا دقتی در سال ۱۳۳۳ در شهر تبریز متولد شد. اومبارزﮤ خود برای اشاعه آزادی بيان و پیشبرد جامعه مدنی را از دبيرستان آغاز کرد و در دانشگاه هنگام تحصيلات معماری ادامه داد. در سال ۱۳۵۳ پليس شاه او را دستگير کرد و درطی سه سالی که در زندان ماند، پنج ماه را در سلول انفرادی زير شکنجه ی روزانه گذراند“رضا دقتی” خبرنگار عکاس آذربایجانی (تبریزی) که حوادث قره باغ را پوشش می داد و از نزدیک شاهد رویدادهای آن بود در این باره مي نويسد: “بیش از یک میلیون پناهنده آذری بیشتر از 5 سال است که در بدترین شرایط زندگی می کنند و بسیاری از آنها سالهاست که در قطارهای متروکه زمستان و تابستان را سر می کنند. در تمام این مدت جنگ قره باغ، رژیم ایران به عنوان مصالحه هم به قره باغ و هم به ایروان نماینده می فرستاد و هم از نظر مالی و هم از نظر نظامی به ارمنستان کمک می کرد و هنوز هم به این کمک ها ادامه می دهد”.دقتي در ادامه مي گويد!! بر گرفته از GUNAZ TV

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
آراز نام
ایمیل
تیتر مقاله

جناب نویدی امید وارم مادوتا انسان روراست و آکادمیک با هم دیگر مباحثه میکنیم.اول بمانیم در روشن ساختن نوشته شماو به کلمه تبریز هم بعد از آن میپردازیم.سئوال من از جناب نویدی این است ;مرا راهنمائی بفرمایندکه هرودوت در کجای کتابش همچون مطلبی در باره ماد ها نوشته است. صحبت از دیاکونوس نبود. اگر این قسمت از نوشته شما سهوی و یا عمدی اطلاع نا درستی را به کار بران این سایت می رساند,عذرخواهی شما میتواند نشانه ای از صداقت باشد.

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
nemat نام
ایمیل
خاطرات زندان تیف قسمت 13 تیتر مقاله

سوالی الناز خیلی به جاست چون سوال من هم هست . رجوی کجاست ؟ اگر درکاخ سفید نیست پس کجاست ؟ منظور این نیست که فیزیکی در کجا است چون مهم نیست منظور این است که از نظر فکری و سیاست عملی در کجا ایستاده است ؟ ما در قرن 21 هستیم و امریکا پیشرفته ترین تکنولوژی را دارد . از روسیه پیشرفته است . همان روسیه ایی که از یک تماس تلفنی رهبر چچن مقراورا با موشک زد . رجوی کجاست که هر روز هم برای اشرف نشینان نشست هم میگذارد ؟

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
بهرزو ع نام
در شهر دهگلان جوانان شجاع با سردادن شعارهاى ایمیل
تیتر مقاله

مردم شجاع کردستان ايران از جمله در شهرهاى سنندج، بوکان، سقز، مريوان، مهاباد، پيرانشهر، بيجار، ماکو، شنو و ديواندره، امروز در اعتراض به اعدام ۵زندانى سياسى دست به اعتصاب زدند. خانم شيرين علم هولى، فرزاد کمانگر، على حيدريان و فرهاد وکيلى و مهدى اسلاميان روز ۱۹ارديبهشت در يک اقدام جنايتکارانه بهطور جمعى در اوين بهدار آويخته شدند. در پيرانشهر مردم در اعتراض به جنايت رژيم آخوندها در اعدام زندانيان سياسى و همچنين اعتراض به انتقال بازارچه مرزى به شهر محمديار نقده به خيابانها ريختند و با نيروهاى سرکوبگر به زدو خورد پرداختند. آنها خودروهاى نيروهاى سرکوبگر را به آتش کشيدند و فرماندار و نماينده مجلس ارتجاع را گوشمالى دادند. در شهر دهگلان جوانان شجاع با سردادن شعارهاى ضد حکومتى، دست به تظاهرات زدند و با مزدورانى که به سوى آنها حمله ور شدند، درگير شدند. نيروهاى

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
کیومرث نویدی نام
ایمیل
تیتر مقاله

آقای آراز به تاریخ ماد دیاکونوف و نیز تاریخ ایران‌باستان پیرنیا مراجعه فرمائید. من نیز در کلاس درس و اطاق بازجوئی نیستم که مدارک تحصیلی و صفحه کتاب مرجع ارائه دهم. شما لااقل بیجار را از لیست شهرهای ترک کنار بگذارید. من مدتها آنجا بوده‌ام، حتی یک خانوار ترک ندارد. قروه نیز خودش شهری کردنشین است. اما روستاهای اطرافش بخشی ترک‌نشین‌اند. و بعد هم خجالت بکشید بچه‌های کرد و ترک دارند همسان به دار کشیده‌می‌شوند و شما توی سر یکدیگر می‌زنید که اینجا ترک است و آنجا کرد. مردم ترک شهرهای اذربایجان اما تا کنون خوب نشان داده‌اند

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
آراز نام
ایمیل
تیتر مقاله

آقای کیومرث نویدی این دیگر خیلی زیادی شد لطف کنید بنویسید, آقای هرودوت در کجای کتابش در باره ماد ها همچون چیزی نوشته. فردایش تمامی آن صفحه را این جا بنویسم. بالاخره مچتان را گرفتم.

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
استاجلو فریدنی نام
ایمیل
تیتر مقاله

مسئولین محترم ایران گلوبال فکر نمیکنید نوشته های این مزدک توهین به ادبیات بشریت است این زبان سانسکریت است ویا الهام گرفته از نام خودش است بخصوص نقدی که در رابطه با مقاله دین ستیزی اقای راوش نوشته یعنی جفت پا رفته تو شکم فلسفه و دهان منطق را سرویس کرده به نظر من اگر متنهای ایشان را حذف بکنید برای پر بار بودن سایت مفید است.

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
امید نام
ایمیل
خاطرات زندان تیف قسمت 13 تیتر مقاله

از نوشته کرم اسلامی همه ناگفته های اسماعیل هویداست ایکاش اسماعیل هوشیار هم شهامت داشت همانند کرم اسلا می تشت رسوائی را بر زمین میزد اما شهامت نداردخودفروشی عاقبت ندارد تو توان گفتن حقیقت را نداری واین بافته ها سالها است رنگ با خته است از طرف رژیم سرکوبگر هم این یاوه هابارها قبل از اشغال عراق گفته شده است مگر برای فرزاد کمانگر قهرمان که میخواستن اعدامش کنند از همین تهمت ها نساختن از دشمن چه انتظاری هست

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
الناز نام
رجوی در کاخ سفید! ایمیل
خاطرات زندان تیف قسمت 13 تیتر مقاله

این خاطرات و یا بهتر بگم "لجبازیهای کودکانه زیر زخم بدست نیاوردن اسباب بازی!" آقای هوشیار رفته رفته دیگر خنده دار میشه .من خواننده دیگر توان تشخیص نیروها ی وارد در قضعیه تیف را از دست داده ام ،وقتی ایشان ژنرال های امریکا رابه قلم مکشن ناخودآگاه خواهران مجاهد فرمانده به ذهنم میاد،صحبت از رجوی میشه ،اوباما رو اشتباهی مجسم میکنم .در مقاله آخر هم که خوندم" .... روزی آمدند و پیشنهاد دادند که برای ارتش آمریکا کار کنید و ساعتی یک دلار مزد بگیرید! شک نداشتیم که این پیشنهاد در واقع ابتکار سازمان مجاهدین بود و ارتش آمریکا...."وضیت بنده بدتر یا نمیدونم بهتر شده و با شنیدن کلمه "مجاهدین" در ذهنم برنامه های اقتصادی امریکا ،شل،تکزاس،ولت استریت،.....نقش بست !آقای هوشیار حالا من خواننده این مقاله چطوری از این بهم ریختگی در تجسم کردن بیرون بیام،اصلان من چرا یقه اقای هوشیار روبگیرم باید

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
کیومرث نویدی نام
ایمیل
نام‌های تاریخی در آذربایجان (با مقدمه‌ای از نویدی) تیتر مقاله

آقایان کمالی و یوسف آذربایجان. متأسفانه فرصت نکرده‌بودم کامنت‌های شما را بخوانم از هر دوتان آموختم با این همه در مورد زبان مادها تا آنجا که من خبر داریم تنها یک لوح که در یک گور 3000 ساله در نزدیکی سنندج کشف شده باید اطلاعاتی از این زبان به ما بدهد. اما بنا بر آنچه هردوت گزارش می‌دهد. آنها و پارسواها بدون واسطه مترجم هم را می‌فهمیده‌اند و اسکیت‌هائی نیز که در اواخر دوران ماد به منطقه آمدند با مادها هم‌زبان بوده‌اند (با لهجه‌های متفاوت)و یک تیره از این اسکیت‌ها که جمور یا گیمار نام داشته‌اند هم‌اکنون در ایران وجود دارند

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
yenilik نام
ایمیل
چرا دین ستیزی؟ تیتر مقاله

گویا دست غیب امام زمان، باعث نوعی از بیماری " گیاه قارچي " در مزارع تولید خشخاش در فارسستان افغانستان شده و امسال نزدیک به ۵۰ درصد خشخاش برادران آریائی را بر باد خواهد داد. آیا این باعث خواهد شد برادران آریائی افغانی مزارع کشت خشخاش را ترک، و از کوهها، درّه ها، در جستجوی آب و نان به ایران و به آغوش برادران آریائی‌شان برگردند؟ ((( دعای خیر آیت‌الله مکارم شیرازی در هر بدبختی با شما خواهد بود )))

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
بهروز ع نام
نگارش یافته توسط کرم اسلامی ایمیل
خاطرات زندان تیف قسمت 13 تیتر مقاله

مطلبی ازمحمدرزاقی (معروف به محمدرذل) دريكی ازسايتهای وزارت ا طلاعات خواندم, به حكم وظيفه انسانی و وجدانيم لازم ديدم كه شرخ مختصری از وضعيت اين فرد درتيف كه سالها باهم بوديم بدهم . محمد رزاقی يك عضو فعال وزارت اطلاعات درتيف می باشد كه مورد تنفر كليه نفرات تيف ( بجز ديگر اعضای وزارت اطلاعات) بود .همه نفرات تيف خيلی خوب اين فرد را ميشناسند. همه او را باهمين نام ( محمد رذل) صدا ميكردند . بوی تعفن سياسی و اخلاقی اين فرد آنقدر مشمئز كننده و زننده بود كه كنار هركس مدت كوتاهی قرارميگرفت بلافاصله او را طرد ميكرد . من واقعا نميتوانم كلمه ای پيدا كنم كه وضعيت اين فرد را توصيف كند . برای شناخت او واقعا بايد كلمه جديدی ابداع كرد.ذيلا ميخواهم شرح بسيارمختصری ازمزدوری اين فرد درتيف واربيل را بازگو نمايم .ازهما ن روزهای اول كه اين فرد وارد تيف شد , همراه با بهزاد عليشاهی , جواد فيرومند , نادرنادری -

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
nemat نام
ایمیل
خاطرات زندان تیف قسمت 13 تیتر مقاله

آقای هوشیارخسته نباشید و دست مریزاد . کاری که شما میکنید درتاریخ سیاسی ایران ماندگارخواهد شد . چنین کاری هم شجاعت میخواهد و هم درایت سیاسی . همیشه موفق باشی

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
yenilik نام
ایمیل
چرا دین ستیزی؟ تیتر مقاله

نامه روحانیت مبارز تورک آذربایجان به آیت الله مکارم شیرازی "" دایناسر نعشه از تریاک فارسستان "" حضرت آیت الله جناب آقای مکارم شیرازی دامه برکاته سلام و علیکم خواهشمندیم بفرمائید نظر حضرتعالی در مورد منطقه قره باغ اشغالی و قتل عام ملت شیعه آذربایجان و غصب سرزمینهای آنها چیست سرزمینی که ارامنه ، مساجد مسلمانان را با خاک یکسان ساخته و سپس دستشوئی برایش ساختند . خانه های مسلمانان شیعه و اموالشان را غصب کردند و آنها را آواره سا ختند. آیا همکاری با چنین غاصبانی جایز است یا نه و اگر جایز نیست چرا دولت جمهوری اسلامی ایران که پشتوانه آن شما مراجع عالیقدر میباشید با این غاصبان همکاری میکنند و چرا در مورد آن دشمنان اسلام و مسلمین تا کنون بیانیه و فتوا صادر نشده و بدان بی توجه هستید.

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
mazdack نام
ایمیل
تیتر مقاله

تنها حمقا باور میکنند که پان اترک و گو ناز مخالف حرامیان اسلامیان حاکمند!

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
بهروز ع نام
مردم پيرانشهر طى تظاهراتى با نيروهاى سركوبگ ایمیل
تیتر مقاله

بنابه گزارشهاى دريافتى در پيرانشهر مردم در اعتراض به اعدام پنج زندانى سياسى و انتقال بازارچه مرزى به شهر محمديار نقده به خيابانها آمدند و با مأموران سركوبگر نيروى انتظامى درگير شدند. خودروهاى نيروهاى امنيتى را به آتش کشيدند و فرماندار و نماينده رژيم در پيرانشهر را مورد ضرب و شتم قرار دادند. هم اكنون فضاى شهر ملتهب است.

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
آراز نام
ایمیل
تیتر مقاله

آقای جواد اسدی: تلویزیون گوناز ت.و. تنها تلویزیونی است که دولت جمهوری اسلامی با خرج ملیون ها دولار نمیگذارد از ماهواره های هاتبرد و ترکسات پخش شودو به تله استارهم زورش نمی رسد والا در آنجا هم مانع میشددر صورتیکه همه تلویزیونهای سلطنت طلبان,کرد ها و سایر مخالفین جمهوری اسلامی بدون هیچ اختلالی از طریق ماهواره های هاتبرد و سایره حتی با رکلام هایشان ک از داخل ایران سفارش داده میشوند در ایران تماشا میشوند,لذاادعاهایتان خنده دار است. لول(Level)اطلاعات و بحث تان خیلی پائین است,یک کمی بالا ببرید بهتر میشود. امید وارم آقای نوید این کامنت را این کلمه لولحذف نکند.

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
yenilik نام
ایمیل
چرا دین ستیزی؟ تیتر مقاله

کمیته امور دینی آذربایجان به بیانات مکارم شیرازی "" دایناسر نعشه از تریاک فارسستان "" در مورد تخریب مساجد در آذربایجان واکنش نشان داد ترند: به گزارش خبرگزاری "ترند" از واحد مطبوعاتی کمیته امور دینی آذربایجان، این کمیته نسبت به بیانات آیت الله ناصر مکارم شیرازی در مورد "تخریب مساجد در آذربایجان" واکنش نشان داد. کمیته امور دینی آذربایجان این بیانات آیت الله ناصر مکارم شیرازی را بی اساس خوانده و از صدور چنین بیاناتی اظهار تاسف میکند. در گزارش کمیته امور دینی آذربایجان آمده است: صدور اینگونه بیانات به منزله اتهام از جانب یک عالم دینی غیر قابل قبول است.

نظر خواننده
ادامه مطلب
2010-05-13 تاریخ
کیومرث نویدی نام
ایمیل
تیتر مقاله

آقای نادر قرار شد در این سایت حد نگهدارید و مخالفانتان را از جمله به مردم‌فروشی متهم نکنید. امیدوارم بار آخر باشد. سعید گرامی سپاس از درج شعر سیمین بهیهانی. به صفحه‌ی نخست منتقلش کردم.

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
نادر نام
ایمیل
خاطرات زندان تیف قسمت 13 تیتر مقاله

از قرار میخواسته خاطرات بنویسد اما شروع به تحلیل ابکی کرده اگر بخواهد خاطره نویسی کند باید بگوید چه کسانی از خارج با تیف رابطه داشتند وخودش با کدام باند رفته است سیا یا واواک یا هر دو خودش را مترادف با مجاهدین خلق میدانسته وقتی بریده از قرار همه بریده اند بقیه حرفهایبش هم تازگی ندارد سالها است که کریم حقی خدابنده واحسان نراقی و نوری زاده گفته اندوقتی با ولایت فقیه در میافتی از این نوع مردم فروشها هم شغلی پیدا میککند اینها دست پخته کیک وکلت است یاوه گوئی ها خاطره نیست دروغ شاخ ودم ندارد به زور در اشرف مانده اند بیچاره مزدوران که رسوای عالم شدند از انعکاس اعدام بیگناهان رژیم دیوانه شده وشروع کرده اما دیرامدیکاسه لیسان ایران دیدبان برای امریکائی ها در نیویورک چلو کباب وخاویار سرو کنیداز طرف خامنه ای احمدی نژاد کفش انها را میلیسید برای بقا

نظر خواننده
2010-05-13 تاریخ
سعید نام
شعر سیمین بهبهانی در اعتراض به اعدام ۵ نفر د� ایمیل
جای حضور فریاد است تیتر مقاله

در پی انتشار خبر اعدام پنج زندانی ایرانی در زندان اوین، اعتراض هایی از سوی فعالان حقوق بشر، گروه های سیاسی و شهروندان ایرانی صورت گرفته است.دیده بان حقوق بشر و عفو بین الملل، و میرحسین موسوی و مهدی کروبی، از رهبران مخالف دولت ایران، در واکنش هایی جداگانه، این اعدام ها را محکوم کردند.سیمین بهبهانی، شاعر ایرانی، شعر تازه و منتشر نشده خود در این باره را در اختیار بخش فارسی بی بی سی قرار داده است:

نظر خواننده

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen