Montag, 3. Mai 2010

شعارهای توهین کننده در استادیوم کرمان: روز جمعه گذشته در بازی فوتبال بین تیم تراختورتبریز و مس کرمان 10000 تماشاگر کرمانی با شعار های ترکه خر ترکه خر, زشت ترین و غیر انسانی ترین توهین ها را به ورزشکاران تبریزی وملت ترک کردند.همچون شعارهای غیر اخلاقی وحشی وار برای اولین بار نبود بلکه تکرارهمان شعار ها بود که در این فصل مسابقاتی در استادیوم های اصفهان,بوشهر,بندر پهلوی و سایر شهر های فارس نشین داده شده بودند

مسئولین امور در ایران تا بحال عمدی و یا غیر عمدی نخواسته اند جلوی همچون توهین ها را که عمیقا حیثیت وغرور ورزشکاران و فراتر از آن یک ملت را مجروح میکنند, بگیرند. البته از مسئولینی که گمارده سیستمی هستند که خود زمینه ساز وانگیزنده همچون رویداد هائی هستندنبایدانتظار غیر از این داشت.

پخش ورقه های پر از توهین به ترک های ایران از طرف تلوزیون ایران تحت مسئولیت آقای لاریجانی ,اعطای جایزه هنرمند سال به آقای ماهی صفت نامی بخاطر ساخت وپرداخت آبدار ترین توهین ها به ترکان با دست حجت الاسلام سید محمد خاتمی, شباهت ترک ها به سوسک در روزنامه ایران در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد وتمسخر های بی شمار دیگر ترک ها روی داد ها ئی هستندکه مستقیما از طرف مسئولین دولت حاکم بر علیه ,به قول خودشان هموطن ترکشان, به وقوع می پیوندد.

این سیاست نژادگرانه وفرهنگ بیمار تنها سیستم حاکم وقشر وسیعی ازفارس هارا آلوده نکرده است بلکه تقریبا همه فرهیختگان جامعه فارس,تقریبا از این نظر که استثنا ها ئی هم دارند,مبتلای این بیماری شده اند.

آیا در یک کشور اروپائی قشر روشفکر ورسانه های جمعی از همچونرویداد هائی که برای نمونه در استادیومهای فارسها در ایران اتفاق می افتد چشم پوشی میکردند؟ آیافرهیختهگان و روشنفکران فارس هیچگونه مسئولیت اخلاقی حس نمیکنند ؟ چرا روی هر سیاست وروی داد غیر اخلاقی ,غیر انسانی ,غیر مدنی که در ایران بامنافع فارس ها منافات نداشته باشد ناشیانه و یا غیر ناشیانه سرپوش میگذارند؟ و یاخودشان بر آن بستر سازی میکنند؟

نهایتاما ملت ترک ایران در مملکت خودمان دست گریبان یک فرهنگ و یک سیاستی هستیم که به وسیله یک سیستم آپارتایدی و نژادپرستی فارس سازماندهی شده و بر علیه ما اجرا میشود, سیستمی که در 85 سال اخیر قانون اساسی رافقط به نفع فارسها وضع نموده,پست های کلیدی دولت جمهوری اسلامی را در دست دارند, اکثریت مطلق اوپوزیسیون,غیراوپوزیسیون های داخل و خارج کشور را با تمام طیف هایشان تشکیل میدهند.

فارسها سرمست قدرت خود هستند,هر طوری که دلشان خواست میکنند,نه عرف,,نه شرع و نه مدنیت را رعایت میکنند,قانون خودشان هستند,از خرابیهائی که میکنند بی آگاهند ,چون سرمستندو موقعی از این سرمستی,ازاین ویرانی گری بیدار خواهند شد که همه چیز ویران شده است ودیگرirreparbel خواهد بود.

.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen