Donnerstag, 5. August 2010

اطلاعیه جبهه آزادی ملی آذربایجان جنوبی

گوناذپورت:برای محکوم کردن پخش مستقیم توهین به ملت آذربایجان ازتلویزیون جمهوری اسلامی

هموطنان گرامی

در پی تحقیر و توهین به ملت آذربایجان در جریان مسابقه تیم تراختور با تیم پرسپولیس در تهران و پخش مستقیم آن از تلویزیون جمهوری اسلامی وهمچنین محروم کردن طرفداران تیم تراختور از حضور درمسابقات ، روز دهم مرداد ماه 1389 هزاران تن از جوانان آذربایجان و هواداران تراختوردراعتراض به توهین ها ونیز تصمیم کمیته انضباطی ، بصورت آرام ومدنی درخیابانهای اصلی شهر تبریز اقدام به راهپیمائی کردند و علیه توهین کنندگا ن به ملت آذربایجان شعاردادنداین تظاهرات آرام مورد حمله وحشیانه پلیس ضدشورش موتورسوارقرارگرفت که در نتیجه آن تعداد زیادی زخمی و دهها نفراز تظاهر کنندگان نیزستگیر شدند .

جبهه آزادی ملی آذربایجان جنوبی توهین به ملت آذربایجان راکه به سیاست رسمی جمهوری اسلامی تبدیل شده است بشدت محکوم می کند ونیزضمن محکوم کردن حمله نیروهای سرکوبگر به تظاهرات آرام جوانان و ضرب وشتم ودستگیری آنان ، خواهان آزادی فوری و بی قید و شرط کلیه دستگیر شدگان می باشد .

ما از همه نیروهای دموکرات و مترقی انتظار داریم که نسبت به توهین و تحقیر مداوم ملت آذربایجان که توسط دستگاههای امنیتی جمهوری اسلامی سازماندهی و بوسیله افراد نژادپرست عملی می شود بی تفاوت نباشند واین سیاست ها را محکوم نمایند و بدانند که دود این آتش افروزی ها بچشم همه خواهد رفت.

بدون شک این تحقیر وتوهین ها از طرف ملت آذربایجان بی جواب نخواهد ماند و ملتمان جواب قاطعی به دشمنان حقوق ملی آذربایجان خواهد داد . جبهه آزادی ملی آذربایجان جنوبی ضمن حمایت همه جانبه از مبارزات حق طلبانه ملت ترک آذربایجان اعلام میدارد که در راستای تامین حقوق ملی و انسانی ملتمان مبارزه خود را ادامه خواهد داد و افکار عمومی جهان و مجامع بین الملل را از سیاستهای نژادپرستی در ایران که بر علیه ملت ترک آذربایجان در حال اجرا می باشد را با اسناد و مدارک مستدل آگاه خواهد کرد.

جبهه آزادی ملی آذربایجان جنوبی متعاقبا ضمن انتشار بیانیه تحلیلی توطعه های رژیم جمهوری اسلامی علیه ملت آذربایجان را افشاء و محکوم خواهد کرد .

زنده باد آذربایجان

پیروز باد مبارزه حق طلبانه ملت آذربایجان

هیئت اجرائی جبهه آزادی ملی آذربایجان جنوبی

11 مرداد 1389

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen