Montag, 26. April 2010

فراخوان دانشجويان آزربايجاني براي بازي تيراختور آزربايجان - استقلال اهواز


فراخوان دانشجويان آزربايجاني براي بازي تيراختور آزربايجان - استقلال اهواز

ملت شريف آزربايجان

همانطور كه مستحضريد حضور تیم فوتبال تراكتورسازی آذربایجان در عرصه اول فوتبال ایران به عنوان نماد غرور، انگيزه و وحدت آذربایجانی‌ها، مباحث هويت ‌طلبي ملت مظلوم تورك، در كشور ايران را پر رنگتر كرده است. در این میان دشمنان اتحاد آذربایجانی‌ها علاوه بر تلاش در ایجاد اختلاف بین شهرهای مختلف آزربایجان تلاش نموده‌اند كه حضور پرشور و پرتعداد ما آذربایجانیها را در بازیهای این تیم كم رنگ نشان داده و چنین ادعا نمایند كه تمام طرفداران تراكتور از شهر تبريز و از طبقه پايين و بي سواد بوده و ارزش احترام را دارا نمي باشند!!!. اين دشمني ها كه ناشي از تفكرات فاشيستي مي باشد محدود به اين بازه زماني نبوده و در طول ادوار گذشته نيز آزربايجانيها و هويت آنها را به تيرهاي زهرآگين نشانه رفته است؛ كه نمونه هاي بارز آن حمله همه جانبه به تيم محبوبمان و تماشاگران فهيم آن در تمام رسانه‌ها و همچنين توهين به ملت بزرگ آزربايجان در اول خرداد 1385 مي باشد.

نظر به نزديكي اول خرداد سالروز قیام عظیم ملت آذربایجان بر علیه شونیسم فارس، قیامی که وسعت، سرعت و شدت آن خواب راحت را از چشم آنانیکه سالها برای بی هویت کردن این ملت نقشه کشیده و میلیاردها پول خرج کرده بودند، ربود. ما دانشجويان آزربايجاني دانشگاههاي آزربايجان مقارن با آخرين بازي تيم محبوب تيراختور آزربايجان با تيم استقلال اهواز با حضور گسترده و حمايت همه جانبه خود از دردانه آزربايجان كه در حال حاضر مثل فرهنگ، زبان و هويت ما گشته است بار ديگر نشان خواهيم داد كه ملت بزرگ آزربايجان هوشيارانه حافظ هويت خود و سمبلهاي مليتي خود از جمله تيراختور آزربايجان مي باشد.

همچنين در انتهاي اين فراخوان اعلام مي داريم نظر به اهميت نتيجه بازي براي تيم محبوبمان و همچنين احتمال حضور ناظرين كنفدارسيون فوتبال آسيا از شعارهاي حاشيه‌اي دوري جسته و فقط شعارهاي "ياشاسين آذربایجان " ياشاسين تيراختور" و "آزربايجان وار اولسون ايستمين كور اولسون" را سرلوحه حمايت خود از تيم محبوبمان خواهيم كرد. بياد داشته باشيم حضور پرشور و پر تعدادمان كه مي‌تواند تداعي كننده حضورمان در ساليان نه چندان دور در قلعه بابك باشد بسيار مهم‌تر از شعارهاي انحرافي كه مي تواند دست آويز دشمنان تيراختور و آزربايجان باشد، خواهد بود.

میعادگاه فرزندان بابك:

16 ارديبهشت 1389

دره گرگها (ورزشگاه سهند تبريز ) بازی: تيراختور آزربایجان – استقلال اهواز

شعارهاي پيشنهادي:

"ياشاسين آزربایجان " ياشاسين تيراختور" و " آزربايجان وار اولسون ايستمين كور اولسون"

جمعي از دانشجويان دانشگاههاي تبريز و علوم پزشكي، صنعتي سهند، تربيت معلم آزربايجان، اروميه و علوم پزشكي، اردبيل و علوم پزشكي، زنجان و علوم پزشكي، همدان و علوم پزشكي، بين المللي امام خميني قزوين.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen