Freitag, 30. April 2010

تفاوت « توبه طلبی» امام جمعه تهران و شادی صدر چیست؟ کیانوش توکلی

تفاوت « توبه طلبی» امام جمعه تهران و شادی صدر چیست؟ تیتر مقاله

Friday 30 April 2010

داریوش برداری در این مقاله ، جدا از مسایلی که در نقد خانم شادی صدر نوشته است ؛ به یک نکته بسیار مهم انگشت گذاشتهاست ؛ او نوشت :«...دوستان تازه از ایران آمده‌ای چون خانم شادی صدر چقدر هنوز ضعف‌های علمی و روش‌شناسی دارند و چرا این همه توجه به این دوستان بدون انتقاد از آنها حاصلی جز این سخنان و عقده گشاییهای سنتی ندارد...»

متاسفانه اپوزیسیونی که دستش در داخل به جایی بند نیست و مدیا فارسی زبان غربی و «سازمانهای جایزه بده » امریکایی که تلاش می کنند به جنبش دمکراسی خواهی ایران کمک کنند.

از سوی دیگر رقابت کشندهای که میان اپوزیسیون خارج از کشور و... موجب می شود دوستان تازه از ایران آمده‌ای چون خانم شادی صدر بطور غیر واقعی «گنده » جلوه گر شوند.

در مورد ماکان _نامزد جدا شده ، ندا آقا سلطان _ هنرپیشه فرصت طلبی که از سیاست ایران و جهان باندازه یک پره کاه حالی اش نیست .. در جای وزیر امورخارجه اپوزیسیون ایران جلوس می نمایند و ساعت ها مصاحبه تلویزیونی و رادیویی و همچنین دیدار با رئیس جمهوری اسرائیل و...یا اکبر گنجی که در سطح یک کارد متوسط جنبش سیاسی از کشور خارج شده بود ... چنان بزرگ اش کردند که این ادم دیگر نمی تواند با زبان خودش مطلب بنویسد ومجبور شد با سرقت «تحلیل تاریخی_ سیاسی » ماشالله آجودانی « گنده بودن» خود را توجیه تئوریک نماید...البته شخصا برای گنجی ، شرین عبادی و شادی صدر بخاطر مبارزه در شرایط دیکتاتوری احترام زیادی قائلم ومتاسفانه تحریف و تمجید بی مغز های دور پشقاپ و....سخنرانی پشت سخنرانی ، جایزه پشت جایزه و. این آدم های متوسط جامعه روشفکری ایران که با هزار مشکل روحی روانی را مبدل به قهرمانان از خود راضی کند ....دلم می گیرد که چه دختران و پسرانی در این سی سال مقابل گلوله و شلاق جمهوری اسلامی ایستاده اند و مقابل استبداد دینی سر خم نکردند .. این چنین گمنام مردند وهم اکنون گمنام در همین خارج از کشور زندگی می کنند.

لعنت بر اختلاف درونی اپوزیسیون که با دست خودمان ، خود را کشت و خود خوا ههای امروز و فردای ایران را پرورش داده است .

از سوی دیگر جامعه ایرانی و اپوزیسیون خارج از کشور تعادل درست و حسابی ندارد نا گهان به آن طرف خط می افتند و شادی صدر ، گنچی و بقیه را نا گهان مبدل به «دشمن » بد تر از احمدی نژاد و خامنه ای می کند

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen