Samstag, 30. November 2013

آزربایجانیها حق دارند که بگویند:AZERBAYCAN IS NOT IRAN



روحانی در مناطق زلزله زده دشتستان  30.11.2013

نظر آدمینیستراتور: یک سال قبل بود زلزله ای بمراتب قویتر و فاجعه بار تر مناطق وسیعی از آزربایجان را در مانطق اهر ورزقان ویران کرد با خسارات جانی و مالی وحشتناک. رئیس جمهور وقت مملکتشان که احمدی نژاد باشد یا هر کی , اقلا یک کلمه تسلیت هم نگفت , بازدیدش بخورد به سرش.. آزربایجانی ها دیگر  از سیاست تبعیض آمیز این نظام به ستوه امده اند
. ,
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، رئیس جمهور همچنین به منزل یکی از خانواده های این روستا که فرزندشان را در حادثه زلزله از دست داده بودند رفت و از آنها دلجویی کرد

آقای روحانی در سفر به بوشهر ضمن بازدید از مناطق زلزله زده شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان در جلسه شورای اداری استان در عسلویه شرکت می کند . دکتر روحانی همچنین امروز پس از  بازدید از طرح های توسعه و تاسیسات پارس جنوبی در عسلویه ، روند اجرای طرح های نفت گاز و پتروشیمی در پایتخت انرژی ایران را بررسی می کند.
زمین لرزه7 / 5  ریشتری عصر پنجشنبه هفتم آذر در شهرستان دشتستان هفت کشته ، 195 مصدوم برجای گذاشت و خسارت هایی بین 10 تا 60 درصد به 300 واحد مسکونی منطقه وارد کرد.
شهرستان دشتستان با 240 هزار نفر جمعیت و مرکزیت شهر برازجان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.


دکتر روحانی در میان مردم زلزله زده  گفت: در بیمارستان از مجروحان عیادت کردیم، بیشتر آنها از وضع مناسبی برخوردارند و در روزهای آینده، ترخیص می‌ شوند.

وی همچنین از آغاز کار بازسازی منطقه آسیب دیده از زمین لرزه‌، از امروز شنبه، خبر داد و گفت: به فضل خدا در کوتاهترین زمان ممکن، بازسازی صورت می گیرد. همه اقدامات لازم و بازسازی منطقه در مدت 3 هفته آینده انجام خواهد شد.


رئیس‌ جمهور، با قدردانی از اقدامات استاندار بوشهر، تصریح کرد: استاندار بوشهر و مسئولان این استان، خدمات لازم را به زلزله‌ زدگان ارائه دادند و به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

وی با تاکید بر اینکه «هیچ گزارش ناامنی در مناطق زلزله‌ زده نداشتیم»، تاکید کرد: با کمک مردم و تلاش مسئولان، هر کمکی که وظیفه دولت است به سرعت انجام خواهد شد و جای نگرانی نیست.

رئیس‌جمهور در پایان، سلام مقام معظم رهبری را به مردم این منطقه ابلاغ کرد.

این گزارش حاکی است دکتر روحانی، در بازدید از مناطق زلزله‌ زده امیرآباد برازجان، در جمع مردم نیز گفت: دولت از هیچ تلاشی برای امداد رسانی به آسیب‌ دیدگان دریغ نخواهد کرد. همچنین کمک بلاعوض و تسهیلات با سود 4 درصد با بازپرداخت 15 ساله نیز در اختیار خانواده‌های آسیب‌دیده قرار می‌گیرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: بودجه لازم برای بازسازی تاسیسات و محل‌های عمومی مدنظر است و به زودی اختصاص داده می‌شود.

 .

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen