Dienstag, 10. Dezember 2013

استعفای دسته جمعی نمایندگان خوزستان در مجلس


استعفای دسته جمعی نمایندگان خوزستان در مجلس            

19..9.1392

 

نماینده استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، به طور دسته جمعی استعفا دادند18.

خبرگزاری ها در ایران می گویند این نمایندگان روز سه شنبه در اعتراض به حذف برخی از اعتبارات استان خوزستان در لایحه بودجه ۱۳۹۳ استعفای خود را به هیات رئیسه مجلس داده اند.

شریف حسینی، نماینده اهواز و از اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان گفته است تنها در صورت بازنگری در بودجه استان، این استعفا پس گرفته می شود.

او به خبرگزاری فارس گفته: «به دلیل ظلم مضاعفی که به خوزستان شده استعفا دادیم

به گفته این نماینده مجلس، دولت «هزینه پروژه‌هایی مانند آزادراه تهران-شمال و متروی پرند» را از فروش فولاد خوزستان تامین می کند.

نماینده رامهرمز نیز به خبرگزاری فارس گفته: «دولت نسبت به انتقال آب سرشاخه‌های رود کارون بسیار بی‌تفاوت عمل می‌کند، که این امر دیگر علت استعفای نمایندگان است

راضی نوری، نماینده شوش گفته نمایندگان استان خوزستان «در حال پیگیری و بررسی بودجه استان‌های دیگر» هستند تا ببیند که آیا فقط کاهش اعتبارات مختص به استان خوزستان بوده و یا اینکه در استان‌ های دیگر نیز موارد مشابه رخ داده است.

خبرگزاری مهر گزارش داده است هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از دریافت استعفانامه نمایندگان خوزستان خودداری کرده و در حال «چانه زنی» با نمایندگان استان استhttp://ir.voanews.com/content/iran-majlis-khuzestan/1807085.html

 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen