Dienstag, 27. März 2012

راجیف و یاوه گویی های سایت بالاترین بر علیه شیر زن آزربایجانی خانم فاخته زمانی

अरज अरज Soleymani
اراجیف و یاوه گویی های سایت بالاترین بر علیه شیر زن آزربایجانی خانم فاخته زمانی

سایت بالاترین که ظاهراً توسط طرفداران سبزها, چه عرض کنم, سبز ها نه بلکه مردابی ازشیخی اللاهی ها و مولاهای شارلاتان, دزدان حرفه ای و ساواکی هاوقداره بندهای سابق, توده ایها و مجاهدین بانکروت شده که همگی در یک اتحاد نا میمون درو هم جمع شده اند, تا بهربهائی که شده, خواه از طریق زور,تزویر, شانتاژگری ویاوه دهنی ها, هر گونه فریاد حق طلبی ملتهای غیر فارس را در مملکت ویران شده ایران در نطفه خفه کنند. آخر ای بی شرمها و بی شخصیتهای دروغ‌گو مگر چند در صد ایرانی‌ها را فارس هاتشکیل میدهند؟ آیا با اقرار وزیر فرهنگ و ارشاد خودتان هفتاد درصد کودکان دبستانی ایران زبان مادری غیر فارس ندارند؟ مگر با اقرار وزیر امور خارجه خودتان چهل در صد ایران از ترکها تشکیل نشده است؟ آیا حتی برای نمونه یک عدد کودکستان به زبان ترک و یا غیر فارس در ایران دارید؟ کدام یک از حرفهای خانم فاخته زمانی حقیقت ندارد؟

سایت بالاترینها: گوش و چشم هایتان را خوب باز کنید, گذشته است آن دورهای که خیال می‌کنید هر کاریکه دلتان بخواهد و بکنید وهیچ کسی صدایش را بر نیاورد . خانم فاخته زمانی , این شیر زن آزربایجانی , نمونه‌ای از انسانهای غیور ما هستند که دیگر نمیخواهد ستمهای شمارا تحمل کند ومیگوید دیگر بس است و شهامت و لیاقتش را هم دارد, در تمامی مجامع بین‌المللی, از سازمان امنیتش گرفته تا پارلمانهای کشورهای مختلف با صدای رسای خود, از حقوق ملتی دفاع کند که نزدیک به یک قرن است ,از طرف بی شرمانی چون شماها و پیشینیان شما ها ,زیر پا گذاشته و له شده است.

سایت بالاترین ها و وبلاگ های همچون یاران ایران خوب بفهمید:زورتان دیگر بیشتر از یاوه گویی و بد دهنی که فرهنگ نهادینه شده تان است ,نخواهد بود. ما از شیر مردان و شیر زنان با شهامت و با‌لیاقت خود مانند فاخته زمانی ها با تمام توان خویش دفاع خواهیم کرد و شمارا از اریکه ایکه نشسته اید و غیر از خود هیچ‌کس را نمیبینید پائین خواهیم کشید
لینک سایت بالاترین و یاران ایران.

https://balatarin.com/permlink/2012/3/26/2977152

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen