Dienstag, 10. Januar 2017

رفسنجانی روحی پلید در گشتالت یک انسان مکار


رفسنجانی مرد اما روح پلید و نژاد پرستی او از در و دیوار های ایران آویزان است و در کوچه و پس کوچه ها و مخروبه های تهران میگردد. رفسنجانی در محور پلید های دهه های اخیر سیاست ایران جا گرفته بود که قرنها است ملت و و خاک مارا مثل خوره(سیفلیس) می خورد و از بین می برد
.
رفسنجانی سردسته معماران و طراحان سیاست متامورفی انقلاب مردمی سال 1357 در ایران و تبدیل آن به دیکتاتوری آمورف دینی ونهایتا تبدیل آن به یک نظام راسیستی و آپارتاد نژادی مرکب از پان ایرانیزم+پان شیعیزم شعوبی + پان فارسیزم بود . در دوره ریاست جمهوری رفسنجانی تبدیل شعار امت گرئی به ایران گرائی با محوریت فارسیزم شروع شد ودردوره خاتمی و احمدی نژاد اوج گرفت و دارد در دوره روحانی که پرورش یافته همین مکتب است باز هم بیشتر اوج میگیرد.
با محوریت رفسنجانی مکتب پان ایرانیستی و پان آریانیستی که هردو مکتب نژاد پرستی و باستان پرستی هستند با آخوندیزم و شیعیزم شعوبی ایرانی متحد شدند و ملغمه ای بنام, اسلامو ایرانی, را , در‌واقع , اسلامو فارسی, را بوجود آوردند.
رفسنجانی ذاتا و خصلتا تمام عیار در عمومیت ضد تورک و بالاخص ضد آزربایجانی بود و هیچ موقع کلمه آذربایجان را نخواست درست تلفظ کند و نکرد. با محوریت رفسنجانی تخریب وتحقیر زبان و فرهنگ و هویت تورکها که از دوره پهلویها آغاز شده بود, بازهم بطور سیتماتیک و برنامه ریزی شده, شدت یافت, جوک سازان حرفه ای( مثل ماهی صفتها) را آموزش دادند.
یکی از سیاستهای پنهان و آشکار رفسنجانی نفاق افکنی ودشمن سازی در میا ن مناطق و شهرهای محتلف آزربایجان بود. مراغه ای و خوئی هارا بر علیه تبریزیها و مشکینی و خلخالی ها را بر علیه اردبیلیها و بالعکس شوراند.
با محوریت رفسنجانی پروژه فارس سازی مناطق تورکها در آزربایجان و سایر جاهای ایران شتاب تازه گرفت نامهای شهرها و میدانها و کوچه پس کوچه ها از نامهای تاریخی تورکی به نامهای فارسی تبدیل شدند.
بدستور رفسنجانی دریاچه اورمی, نگین زیبائی آزربایجان را خشک کردند و ه کویر تبدیل کردند.
با یک کلام , رفسنجانی تا آخرین نفسش دست از تخریب آزربایجان بر نداشت و روح پلیدش دریادداشتهای خلقمان نسل به نسل باقی خواهد ماند و بر آن سنگینی خواهد کرد
.
سلیمانی 10.01.2017

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen